Obchodné podmienky

Nakupovanie tovaru na našich internetových stránkach môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel.

Objednávka

Spotrebiteľ objednáva produkty a služby predávajúceho prostredníctvom mailu na adresu kolarik.pavol.jozef@gmail.com

Pri každej objednávke musí spotrebiteľ  vyplniť všetky potrebné údaje pravdivo, fyzická a právnická osoba podnikateľ aj Firmu, IČO, DIČ, IČ DPH, názov tovaru, popis tovaru, počet kusov.

Na objednávku spotrebiteľa, ktorá neobsahuje údaje nevyhnutné na plnenie zmluvy a dodanie tovaru, predávajúci neprihliada. Zaevidovanie objednávky bude kupujúcemu potvrdené zaslaním stručnej správy na e-mailovú adresu, ktorú uvedie v objednávke.

Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho, čím vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Bez omeškania, najneskôr do 24-och hodín (v pracovné dni) bude bude spotrebiteľovi vystavená a odoslaná faktúra. Po uhradení faktúry najneskôr do 48 hodín ( v pracovné dni) odošle predávajúci objednaný produkt (V prípade, že sa jedná o program Marcus CRM). Predávajúci oznámi e-mailom na uvedenú adresu odoslanie objednaného produktu. Podmienky plnenia pri zakúpení Marcus CRM SQL budú so spotrebiteľom dohodnuté individuálne.

Od tohto termínu je objednávka pre spotrebiteľa záväzná.

Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to do momentu odoslania e-mailu, ktorým predávajúci oznámi spotrebiteľovi odoslanie faktúry. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou a to e-mailom. Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci spotrebiteľovi tiež výlučne písomnou formou a to e-mailom. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu doložiteľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.

I.Dodacie lehoty

Objednaný produkt  bude odoslaný (V prípade, že sa jedná o program Marcus Pošta, Marcus Office, alebo Marcus CRM) do 48 hodín od uhradenia faktúry na CD alebo DVD nosiči alebo do 24 hodín e-mailom. Odoslanie bude oznámené e-mailom na adresu uvedenú v objednávke.

Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov, môže byť dodacia lehota dlhšia.

II.Cena, platobné podmienky a prepravné

Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho. Ceny uvedené v cenníku môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod.. Platná cena produktu bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.

Spotrebiteľ uhrádza platbu v prevodom/vkladom na účet predávajúceho.

Pri preberaní produktu platí spotrebiteľ cenu za produkt + dopravné a prípadne cenu dobierky.

Spôsob dopravy si volí spotrebiteľ sám v objednávke v alebo pri inom spôsobe komunikácie. Spotrebiteľ si môže zvoliť spôsob dopravy, a to:

a)       vlastnou dopravou

b)       dopravou poštou (3,40 EUR bez DPH)

c)       dopravou predávajúceho (0,33 EUR/km) len v okresoch Martin, Turčianske Teplice

Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená spotrebiteľovi pri overovaní objednávky, prípadne predávajúci odporučí spotrebiteľovi lacnejší variant dopravy.

III. Preberanie tovaru

Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.

Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na spotrebiteľa, ktorý má produkt v držbe, má spotrebiteľ všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt predávajúceho.

Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na spotrebiteľa.

Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na spotrebiteľa momentom prevzatia spotrebiteľom alebo jeho splnomocnencom.

IV. Odstúpenie od zmluvy

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, spotrebiteľa a predávajúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s produktom do sídla predávajúceho na náklady a zodpovednosť spotrebiteľa. Náklady na vrátenie produktu znáša spotrebiteľ.

Produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom, neotvorenom obale, nesmie byť nainštalovaný a aktivovaný a spolu s produktom musí spotrebiteľ odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu, ktoré obdržal pri jeho kúpe. Spotrebiteľ súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie e-mail o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná spotrebiteľom.

Produkt sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť.

Pri dodržaní vyššie uvedených povinností spotrebiteľa, predávajúci prevezme tovar späť a do 15 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt alebo za službu alebo preddavok, ktorý spotrebiteľ uhradil za produkt alebo službu vráti spotrebiteľovi vopred dohodnutým spôsobom späť.

Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v nasledovných prípadoch:

a)       ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy

b)       ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť

c)       ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podľa osobitých požiadaviek spotrebiteľa alebo produktu určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

V prípade akceptovania požiadavky spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy po lehote 7 pracovných dní, má predávajúci právo požadovať úhradu vzniknutých nákladov a zmluvnú pokutu vo výške 25% z fakturovanej (vystavenej) peňažnej čiastky.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:

a)       produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať

b)       zmenila sa cena dodávateľa produktu

c)       vystavená cena produktu bola chybná

V. Záruka a servis

Hromadné požiadavky na doplnenie funkcionality budú po analýze zapracované do programových produktov. Individuálne požiadavky na doplnenie funkcionality software nie je možné akceptovať, spotrebiteľ sa v tom prípade môže rohodnúť pre program, ktorý viac vyhovuje jeho požiadavkám.

Predávajúci zodpovedá za funkcionalitu programových produktov Marcus Pošta, Marcus Office, Marcus CRM, prípadne ďalších progamov, vyvinutých a ponúkaných v budúcnosti. Používaním týchto programových produktov nevzniká spotrebiteľovi nárok na ušlý zisk.

V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča spotrebiteľovi telefonicky, e-mailom oznámiť predávajúcemu, že daný produkt vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila.

Kúpou programových produktov Marcus Pošta, Marcus Office, Marcus CRM, prípadne ďalších progamov, vyvinutých a ponúkaných v budúcnosti vzniká spotrebiteľovi nárok na bezplatné odstraňovanie prípadných funkčných chýb aktuálnej verzie do vydania novej, vyššej verzie týchto programových produktov.

Nárok na bezplatné odstraňovanie zaniká zásahom spotrebiteľa do programových produktov dodaných predávajúcim. Zásahom do produktov, nelegálnym používaním nezakúpených produktov, kopírovaním akejkoľvek časti alebo celého produktu, nelegálnym predajom dochádza k porušeniu autorského práva, čím sa takto konajúci vystavuje riziku právnych následkov.

Produktom Marcus servis získava spotrebiteľ ročnú podporu, zahrňujúcu aktualizácie funkčnosti programových produktov a nových aplikácií v rámci zakúpeného produktu a hotline podporu. Spotrebiteľ bez zakúpenia Marcus servis má právo len na bezplatné odstránenie prípadných chýb.

VI. Záverečné ustanovenia

Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje spotrebiteľa. Spotrebiteľ má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať do doby má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to do momentu odoslania e-mailu, ktorým predávajúci oznámi spotrebiteľovi odoslanie objednávky. Objednávku je možné stornovať výlučnepísomnou formou a to e-mailom..

Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo odoslaním objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.

Spotrebiteľ sa zaväzuje nezasahovať do skúšobných alebo ostrých verzií programových produktov.

Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, elektronickú formu komunikácie prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

Pridaj komentár